UNDERBAR DAG.

Vid 13 tiden kom fina Sara hit och åt lunch med mig. Efter vi hade ätit gick
vi en promenad runt Kinabron, blev
mest killsnack. Men det gillar ju vi ;).

Gick vidare upp mot iksu efter promenaden och körde ett rygg/magpass. Gick bra.

Efter träningen gick jag hem, duschade och fixade till mig lite. Gick sedan hem
till älskade Jytte som bjudit hem mig
på middag. Väldigt gott och trevligt!
Gud vad jag tycker om den tjejen, hon hade tur och fick rosor också <3.

Promenerade sedan vidare till iksu
för ett sista träningspass, som ni läste i inlägget under så blev det indoor walkingpass 55 minuter. Gick sedan hem.

Bra dag <3

Nu ska jag äta och krypa ner i sängen.

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0