LÖRDAG.

Hej på er!
Hoppas allt är fint med er, med mig
är det bara bra.

Jag lovade ju att bättra mig med
att uppdatera bloggen oftare och ni
såg ju hur det gick med det...Not good!

Vad har jag gjort på slutet då?
• Jobbat.
• Tränat.
• Firat jul med min älskade släkt.
• Fick den bästa julklappen, ni får veta
vad en annan dag.
• Utgång med finaste vännerna.
• Firat nyår med min älskade pojkvän,
ojjj vad han skämmer bort mig! Världens
finaste <3 så kär! Dock är det jobbigt
att sakna hela tiden!!
• Jobbat lite till, jobbade hela jul och
nyår - bra med extra pengar till utlandet.
• Umgåtts med underbara vänner.
• Badat på holmsundsbadet med
Ylva, hennes lillebror och älskling.
• Längtat till att åka till THAILAND och
värmen, 3 veckor med min älskling
+ kusin och hennes älskling. Oj vad
vi alla längtar, "bara" 28 dagar kvar!!!

Bjuder på några bilder från senaste
tiden.

Hoppas ni får en bra lördagskväll,
själv ska jag snart sova. Jobbar i
helgen.
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0