TORSDAG.

Hallå där.

Idag slog jag upp mina blå klockan 07, tror det kan bero på tidsomställningen. För klockan i Thailand var då ett på dagen. Gjorde mig frukost och åt den i sängen idag igen. Faktiskt skönt att vakna tidigt och vara pigg.

Gick sedan till iksu och körde konditionspass igen, 5km intervaller. Gick först fem minuter, sprang sedan fem och sedan gick jag två och sprang fem tills jag kom upp i 5km. Gick toppen.

Mötte upp Marika för att ta en promenad ner på Ica Maxi för att storhandla. Blev fyra tunga kassar och en tung träningsväska att få hem. Sjukt tungt. Aldrig igen!

När jag kom hem så lagade jag en god kebabsallad. Den innehöll kebab, stekta färska champinjoner, stekt lök, gurka, tomat, paprika, baby spenat, feta ost och toppade med vitlökssås. Mums!!!

Idag klockan 16 så börjar jag jobba igen efter flera veckors ledighet. Ska bli kul att träffa alla kollegor och alla söta tanter och farbröder.

Hoppas ni får en fin eftermiddag och kväll. Kram!


Kommentarer
Postat av: Moa

tack Madde! Desamma!!:)

2013-03-04 @ 14:01:16
URL: http://mmds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0