MIN HELG.

I fredags flexade jag ut tidigare från
jobbet, mötte upp Jenny och mamma
för att handla mat och hämta ut ett
paket från gymgrossisten.

Bjöd även Jenny på middag, fläskfilé
och fullkornspasta. Sedan blev det
fest, en grymt bra fest!!!!

Lördag, så vaknade jag upp vid 11 och gick förbi en sväng hos kusin Lotta.

På kvällen blev det kräftskiva med
underbara vänner. Dock somnade
jag tidigt, men fick sova med älskade
Emma <3. Tack alla inblandade för
en bra kväll. <3

Idag så blev det soffmys med Emma,
bra dag. Dock även trött Madeleine
idag också.

Vid femtiden kom Marika förbi, det blev
bak för hela slanten. Proteinkladdkaka
och proteinmuffins, gottgottgottgott!

Ikväll har jag varit och kört veckans
sista träningspass. Gick toppen!

Även ätit kvällsfika som bestod av
proteinmuffin och kvarg med Fun Light,
kokos och mandlar. Gott!

Nu inväntar jag Jenny för lite kvällsmys!

Hoppas ni haft en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0