GÅRDAGEN I BILDER.







Gårdagen började med att jag mötte upp Elin klockan 09 för att ta en promenad ner på stan, hon skulle
köpa lite nya saker.

Mötte sedan upp Sara för lunch på Costas, dom har underbart god mat.

Mötte sedan upp Sara (en annan Sara) för att gå en sväng på stan och sedan gå och träna på Iksu, körde
rygg och biceps. Kan säga att jag har träningsvärk i ryggen idag.

Gick sedan hem och vilade i soffan några timmar och mötte sedan upp Emelie och Karin på Bishops, vi satt
och pratade om allt mellan himmel och jord - men det blev mest killsnack. Sedan tog vi hej då av underbara
Emelie som åker till Örebro idag och ska snart börja jobba som enhetschef där. Älskade vän, är så glad för din
skull.

Sedan låg jag i soffan hela kvällen och såg Sex And The City och åt godis - mums.

Underbar dag igår!!
Tack för ni finns mina älskade vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0