ONSDAG.



Idag är det tvättdag, inte så kul men det måste göras!

Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår.
Jag började gårdagen med att cykla ut till Umeå Airport, där jag kramade och pussade syster + Eyvind hejdå.
Tårarna rann som vanligt, hatar att säga "hejdå" eller "vi ses". Önskar jag kunde se dom varje dag.


Sedan när jag kom hem från flygplatsen fick jag sjukt ont i magen, kräktes vid ett tillfälle(läs 7 gånger). Huvva. Måste ha ätit något dåligt dagen innan.. Febern kom även, så jag låg däckad i sängen hela dagen/kvällen.
Tack till Ylva som köpte nyponsoppa och tack till Christopher som köpte Ahlgrens bilar, tur man har fina vänner.

Men idag mår jag mycket bättre :D. Underbart!!

Ha det bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0