MÅNDAG.

Hej på er!

Som ni ser har jag inte uppdaterat på
väldigt länge. Jag har varken haft lust
eller tid. Jag har spenderat tid på
människor som betyder väldigt mycket
för mig, jobbat och tränat. Ibland eller
oftast räcker inte min tid till att göra
allt jag vill! Men återigen ska jag försöka
bättra mig med bloggandet.

Måste få berätta att jag gått och kärat
ner mig i en Stockholmskille och han
är verkligen världens finaste. Jag är så
kär!!!

Min helg spenderas i Stockholm med
Fredriks fina vänner och familj.

Idag landade jag här i Umeå för en ny
arbetsvecka, lika jobbigt varje gång att
säga "vi ses"! Tur som jag har så
kommer han till helgen. Längtan är stor!

Nu ska jag äta kvällsfika och se SATC!

Hoppas allt är väl med er!
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0