TISDAG.





Helt underbar eftermiddag och kväll igår. Först mötte jag upp Alexandra för fika i parken,
väldigt trevligt.

Gick sedan till salongen där min kusin jobbar och fick håret färgat och klippt, är jättenöjd.
Även fast jag hatar att klippa mig, men det behövdes.. Var cirka 10cm skillnad på håret, förstår inte hur jag
kan slita ut håret så mycket på ena sida..

Fina Kristina hörde av sig när jag var på salongen och ville att jag
skulle komma förbi på Allstar när jag var färdig, trevligt med en liten pratstund.


Hej på er!

Just nu sitter jag och äter lunch, efter ett träningspass - svetten bara rann idag, underbart om ni frågar mig!



Börjar jobba klockan 12, så ni får ha en jättebra dag.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0