TJÄNSTLEDIG.

För tillfället har jag tjänstledigt och befinner mig i Oslo, i Slependen. Det är så att min syster ska få tvillingar, så jag är här och hjälper hennes man och henne med min lilla älskling Eyvind. Vilket jag gör mer än gärna, helt klart värt att förlora några tusen på att inte jobba.

Vilken energi småbarn har alltså, går och lägger mig i sängen (på dynan) i princip samma tid som Eyvind lägger sig(klockan 20). Trött tjej!

På dagarna leker vi både inne och ute. När vi är inne leker vi häst, jagar varandra, badar, spelar olika spel, läser böcker, dricker te ansiktsmålar varandra mm. När vi är ute så samlar vi isklumpar, vinkar åt bilar, kollar på grävmaskiner, går promenader, åker kana, åker pulka, gungar kollar på människor, klappar hundar åker tåg mm.

Jag har det bäst.
Hoppas ni har det bra.
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0