LÄTTA TRÄNINGSTIPS.

Ska bjuda er på några enkla
träningstips som ni kan utföra i eran
vardag

• ta trappen istället för hissen
• gå till jobbet varje dag istället för att ta bussen eller bilen. Är det lite längre ta cykeln.
• om du ska träna, gå till gymmet istället för att ta bussen eller bilen - bra uppvärmning.
• om du tar bussen till något av dom två senaste så hoppa av tidigare och gå sista biten.

Fyra enkla tips som jag brukar använda
mig av i min vardag. VARDAGSMOTION!

Kom ihåg att träning ska vara kul och
inget du ska känna dig tvingad till.
Sätt upp mål för din träning, så det blir
kul att gå iväg och träna.

Något jag brukar säga till mig själv är
att det är bättre med lite träning än
ingen alls. Tänk på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0