JUST LIVING MY LIFE.





 
Hej på er!
Efter jobbet ikväll kom Jenny hit och vi gick ut och sprang efter vackra Nydalasjön. JAG KLARADE AV ATT
SPRINGA 5 KM så stolt över mig själv. För när jag springer på gymmet så kör jag alltid intervaller. 1 mil
har jag och Jenny avklarat idag. 15 km på två dagar för mig, känns bra!
 
Imorgon blir det även att köra intervaller på gymmet och sedan 5km vid sjön, livet känns så bra.
 
Bjöd även Jenny på "kvällsfika" innan hon cyklade hem. ♥
 
Nu ska jag snart sova då jag börjar 07 imorgon.
Hoppas ni haft en lika bra kväll som mig.
 
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig duktig duktig! Imponerad! :)

2012-08-28 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0