I PARADISET.

Hej på er.

Förlåt för en väldigt dålig uppdatering,
men har haft annat för mig här i Thailand. Framförallt sol och bad!

Första delen av resan började bra med
en båttur ut till Similan Island redan andra dagen här i Thailand. Vi snorklade, första gången för mig och det var riktigt häftigt. Det är som helt annan värld under ytan, har aldrig sett något vackrare. Om ni någon gång har möjlighet att snorkla, DO IT!!!!

Det var på tredje dagen jag började må dåligt, magen var körd i botten. Tror aldrig jag mått sådär dåligt någonsin. Efter ett X antal dagar med intensiva toalettbesök så uppsökte jag läkare, fick en magmedicin och antibiotikakur på fem dagar. Grät då över en misslyckad resa då jag inte fick vistas i solen och även fick avstå att åka ut på fina öar runt Krabi, där vi bodde för tillfället.

Efter de fem dagar med antibiotika så har jag mått toppen (peppar, peppar ta i trä) och haft en fantastisk resa. Mår så
bra i solen.

Vi har bott på fyra olika ställen under resans gång.
• Sarasin, en liten fiskeby vid havet. Vi bodde mitt bland lokalbefolkningen, skönt att slippa alla andra turister.
• Krabi
• Patong
• Surin beach

På lördag så återvänder vi till Sarasin och är där dom sista dagarna innan vi åker hem på måndag.

Det har varit mycket bra med denna resa!

Kommer lägga upp massa bilder när jag kommer hem.

Hoppas allt är bra med er.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0