HEMMA.

Hej på er.
Då var man hemma i kalla Umeå igen, landade igår.

Igår blev det mest lugnt, tränade första
gången på nästan fyra veckor och det kändes toppen. Träningsvärk idag.

Hann även med att träffa älskade Jenny igår, tackade för allt hon gjort hos mig medan jag varit borta!!! Min lägenhet var städad från topp till tå, mat fanns i kyl/frys, fått en vacker blomma, en lapp med fina ord och hon hade avfrostat frysen. Underbara vän!!

Drack te hos underbara Jytte, fina fina du! Tack för du finns i mitt liv. Tack för du lyssnar. Tack för att du är du! Även en fin lapp från henne låg i posthögen, kändes inte lika jobbigt att komma hem då fina ord väntade på en.

Fick även prata ikapp med bästa Ylva :).

Hamnade i säng ganska tidigt igår och det var skönt. Vaknade idag vid klockan åtta, åt frukost i sängen - myys. Klev upp, betalde räkningarna, fixade mig lite och satte min rumpa på en buss för att möta upp Marika för lite shopping på stan. Köpte nya träningsskor på löplabbet, hoppas jag slipper få ont i benhinnorna nu när jag ska konditionsträna i fortsättningen. Håll tummarna för mig. Köpte även nytt PWO på one more rep. Blev även lite annat smått och gott.

Nu har jag precis ätit lunch, ska vila en stund och sedan gå till gymmet. Längtar!!!

Hoppas allt är bra med er.
Om det nu är någon som läser min blogg.. Lämna gärna en kommentar.
Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Inga problem vettu ;) tack för besöket igår, det var jättetrevligt!!! V
Kul att du uppdaterar här :)

2013-02-27 @ 15:11:25
Postat av: Elin

najs att du uppdaterar igen ;)
Låter som du har det alldeles för bra ;D

2013-02-28 @ 06:14:08
Postat av: Jytte

Fina du <3

2013-03-03 @ 17:31:47
URL: http://jytte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0