LAS VEGAS, MÖTET MED ÄLSKADE EMMA.




Jag och Linnéa landade i Las Vegas och sökte oss fram till vårat bagageband, vi kollade innan upp vart
Emmas väska skulle komma så vi kunde gå dit direkt vi tagit våra väskor, eftersom hon skulle landa
efter oss.

Jag och Linnéa står och väntar på våra väskor och då hör jag MADDE, MADDE, MADDE långt bort. Tror
ni inte att min älskade Emma kommer gående emot mig(ögonen tårades redan då), det var helt overkligt.
Min älskade Emma, som jag inte sett på 1 år och 4 månader och äntligen får jag krama och pussa henne.
Den kramen var underbar.

Emma: Madde det behöver inte gråta.
Madde: Jo, jag har saknat dig.
Emma: Jag har saknat dig med. Jag såg dig där jag stod och väntade på min väska, det ända jag ville
göra var att gå fram och krama dig.

Detta var ett av de underbaraste ögonblicken jag varit med om i mitt liv.

Fortsättning följer ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0