FÖR TRE ÅR SEDAN...

..då tog jag studenten. Tiden går så otroligt fort, nästan skrämmande fort.. Vad har jag gjort med mitt liv?
Jag reser, jobbar, reser, jobbar, reser, tränar, tränar, tränar, jobbar, reser.. Ah, jag är faktiskt ganska nöjd,
även fast tiden går så fort. Vart tar mitt liv vägen?











När jag kollar på dessa bilder så blir jag sååå glad. ÖNSKAr jag kunde få uppleva studenten igen.

Idag så tog min älskade kusin studenten och glädjen hon utstrålade var enorm, undra om jag utstrålade
en sådan glädje när jag tog studenten.. DET TROR JAG. Jag ville bara hoppa upp på flaket med dom. Fest,
hoppa, dansa, skrika och sjunga. Vill uppleva det igen, jag vill..JAG vill!

Bilder från Isas student kommer snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0